Filtry do rekuperatorów

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ogumienie auta - warianty
Autor Wiadomość
bura2 Offline
Dużo pisze

Liczba postów: 565
Reputacja: 77
Ogumienie auta - warianty
Szukałem trochę po forum, ale nie mogłem znaleźć podobnego tematu.

Na wstępie zaznaczę - nie jestem fanem/miłośnikiem/pasjonatem motoryzacji. Nie jestem również dobrym kierowcą. Ale muszę robić rocznie ponad 30 tyś km. I w związku z tym sprawne auto jest dla mnie ważne. Nie interesuje mnie wygląd ani super osiągi. Laski podrywam na urok osobisty a na polskich drogach nie ma gdzie się porządnie rozpędzić.

Trochę za często miałem "flaka" a raz nawet wgiętą felgę.

Stąd moje doświadczenie: Kupić do samochodu 4 stalowe felgi i osadzić na nich zimówki. Trzymać w domu komplet kół. Coś się stanie z jednym kołem - zakładamy na jedną oś i jedziemy prawie jakby nigdy nic.

Plusy:
+ nie musimy odwiedzać wulkanizatora żeby nam przełożył koła co pół roku
+ mamy zawsze 4 zapasowe koła w domu
+ mamy opony na lato i zimę więc o lepszych właściwościach na każdą porę roku.
Minusy:
- kasa - musimy się wykosztować na dodatkowy komplet kół i felg.

Przy zakupie nowego auta powtarzam powyższy manewr i idę o krok dalej: pełnowymiarowa dojazdówka. I tutaj moje pytanie jako laika:
posiadając dwa komplety kół i wybierając JEDNĄ dojazdówkę wybralibyście zimówkę, letnią czy wielosezonową? i dlaczego?

Dawniej jako "bura" na tym samym forum
2018-12-23 10:38 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bocian__ Offline
Rozgląda się
**

Liczba postów: 28
Reputacja: 1
RE: Ogumienie auta - warianty
Pełnowymiarowa dojazdówka?? Wtf??
2018-12-24 12:03 AM
MarcinLebioda Offline
Rozgląda się
**

Liczba postów: 40
Reputacja: 2